De customer journey in kaart brengen
Opleiders maken gebruik van meerdere systemen. Een website, een CRM, een LMS, soms ook nog een tool voor cursus administratie. Al deze tools kunnen op zichzelf staan maar zouden eigenlijk geïntegreerd moeten zijn. Als alles op elkaar aansluit kun je de gehele customer journey tracken. Van oriënterende fase tot uiteindelijke klant en het leerprofiel wat daarbij hoort.
Vindbaarheid
Online vindbaar zijn is de basis voor succes in een digitale tijdperk. Je wilt op de radar komen van potentiële klanten die jou nog niet kennen. Dit kun je doen door adverteren, goede content te verspreiden en online aanwezig te zijn. Je bent echter niet de enige organisatie die dit wilt, ook jouw concurrenten willen dit. Wij begeleiden je in deze online reis om voor te lopen op andere organisaties. Door de juiste posities te bekleden zorg je voor een solide basis. Lees hier meer over online marketing.
Een goed geïntegreerd systeem
Je wilt een platform wat lekker werkt voor jouw organisatie en jouw eindklant. Het moet gemakkelijk zijn voor jouw organisatie om cursussen te plannen, administratieve processen te beheren en online zichtbaar te zijn. Jouw klant moet op een gemakkelijke manier de leeromgeving kunnen vinden, zich kunnen registreren voor een training of cursus en moet diegene niet al te veel moeite hebben met een keuze maken via de catalogus. Wij gebruiken een open source systeem (Silverstripe) waar wij al vele functies in gebouwd hebben. Je kunt hier meer lezen over wat wij kunnen leveren op het gebied van cursusadministratie software.
Automatisering
Er zijn ontzettend veel terugkerende werkzaamheden die bij een cursus of cursusinschrijving horen. Door onze ervaring weten wij exact hoe het er aan toe gaat in jouw organisatie. Weg met de spreadsheets! Vanaf nu gebruik je een overzichtelijk systeem wat wij gemakkelijk aan kunnen passen aan jouw wens. Je zult zien dat er door automatisering er veel efficiënter gewerkt kan worden.