Onze webinar software is op maat, wij leveren dus alleen wat jij nodig hebt. Elke organisatie is anders en jouw software moet daar naadloos op aansluiten. De software is ontwikkeld om de backoffice te ontlasten en jouw klanten een fijnere gebruikservaring te geven.

 

Geen alles-in-een pakket?

Nee, geen alles-in-een pakket. Wij zijn een digitaal bureau wat projecten oplevert, en zoals hierboven beschreven: elke organisatie is anders. Per organisatie kijken wij welke functionaliteiten er nodig zijn. Doordat wij al veel verschillende functionaliteiten ontwikkeld hebben kunnen wij deze gemakkelijk bij elkaar plaatsen. Wij leveren een project op zonder enige limitatie. Je betaalt dus niet per gebruiker, per inschrijving of een vast bedrag per maand. Je betaalt voor wat je nodig hebt, niets meer.

 

Integratie

Wij leveren een systeem wat het startpunt is voor integratie. Je maakt waarschijnlijk gebruik van meerdere systemen. Al deze systemen kunnen op zichzelf staan maar moeten eigenlijk geïntegreerd moeten zijn. Als alles op elkaar aansluit kun je de gehele customer journey tracken. Van oriënterende fase tot uiteindelijke klant en het leerprofiel wat daarbij hoort.

Eigen dashboard voor klanten

Functionaliteiten

Algemeen

  • Catalogus
  • Webinar kijken (live stream / ondemand)
  • E-learning functies
  • Sprekersdashboard
  • Kantoor deals - automatisch toevoegen van webinars in accounts van medewerkers
  • Incompany - eigen webinars voor bepaalde klanten
  • Agenda module
  • Notificatie emails
  • Abonnementen - toegang tot webinars gedurende 1 jaar
  • Management dashboard

Backoffice

  • Webinarplanner
  • Optie om bundels te maken van verschillende webinars
  • Communicatie naar deelnemers
  • Kortingscodes
  • Berekening winstgevendheid webinar
  • Gebruikersbeheer - inzage in kijkgedrag, inschrijvingen, aangeschafte webinars, punten, logins, et cetera
  • Meehelpfunctie - meekijken in accounts van gebruikers
  • Exportfuncties - webinars, inschrijvingen, etc
  • Honorarium voor sprekers
  • Interne documenten opslag (per webinar)

Automatisering

  • Automatische boekhouding
  • Automatische synchronisatie met CRM
  • Automatische evaluatie via Surveymonkey
  • Automatische archief functie
  • Automatische koppeling met platformen zoals Edudex en Springest

Eindgebruiker

  • Eigen dashboard voor klanten
  • Favorietenlijst
  • Progressie van opleiding(en) / kijkgedrag

Koppelingen die relevant kunnen zijn voor cursusadministratie software

2560px Exact logo.svg

Exact

Automatisering van boekhoud, financiële, ERP, HRM en CRM processen.

image2vector 5

Mollie

Payment Service Provider

logo

Springest

Verzamelplatform voor cursussen

image2vector 1

Webinargeek

Webinar software

image2vector 7

Online Seminar

Webinarsoftware

image2vector

JW player

Krachtig & flexibel video platform

image2vector 6

Mailchimp

Marketing, automation & email marketing platform.

image2vector 13

Edudex

Verzamelplatform voor cursussen

logo green

Teamleader CRM

Work management software

image2vector 4

Afas

Bedrijfssoftware

Adyen Corporate Logo.svg

Adyen

Betaalplatform

image2vector v2

Surveymonkey

Enquêtesoftware

sendinblue

Sendinblue

Alles-in-één marketingoplossing.

image2vector 14

Edubus

Flexibel LMS systeem

Enthousiast geworden? Vraag nu een demo aan!