
Ontwerp | Webdevelopment
Samen met jou gaan we op zoek naar 'kansen' in de online markt. Wij willen jouw klant zo goed mogelijk aanspreken en het rendement van de campagne zo hoog mogelijk houden.
Om de efficiëntie van de campagne te bewaken kijken we altijd naar het totale advertentiebudget voor ads. Zo'n 5 - 15% hiervan kun je gebruiken voor optimalisatie en onderhoud.
Gaan we voor Google ads, Bing ads of beide?
In de eerste fase bespreken we wat je precies wilt bereiken met SEA. Ook kijken we naar je doelgroep. Welke klanten wil je aanspreken met de campagne? Hoe gedraagt jouw klant zich op het internet? En waarmee kan je jouw klant 'triggeren'? Wat weet je al van de doelgroep?
Als we meer kennis over jouw doelgroep hebben weten we hoe we ze moeten benaderen. In deze fase gaan wij de campagne in hoofdlijnen vormgeven, zoekwoorden vinden, budget en duur campagne bepalen, et cetera. Je kunt natuurlijk zoekwoorden aangeven die jij belangrijk vindt.
We ontdekken verschillende kansen door het gebruik van tools:
Als het inzichtelijk is wie de potentiële klanten zijn en hoe we deze klanten aan gaan spreken, dan kan de campagne worden geïmplementeerd. De advertentieteksten worden gemaakt en de landingspagina's ingericht.
Loopt er al een campagne? Dan bekijken we of de kennis correct is toegepast.
De resultaten van de campagne dienen goed geanalyseerd te worden, je wilt immers weten wat goed werkt. Het optimaliseren en corrigeren van de campagne is iets wat maandelijks terugkomt.