
Online marketing
Elk traject is maatwerk, wij maken rapporten, doen audits, achterhalen zoekwoorden, geven SEO advies et cetera. Op deze manier leer je als organisatie meer over online marketing. Kennisdeling is de sleutel naar succes.
We bieden om deze reden ook geen standaardpakketten aan. Onze eerst vraag is: wat is je uiteindelijke doel? Als die vraag beantwoord is ontwikkelen we een plan.
In het eerste gesprek bespreken we wat je precies wilt bereiken met SEO. Wat zijn je bedrijfsdoelstellingen? Wie is je doelgroep? Hoe wil je ze bereiken? Hoeveel tijd wil je zelf in online marketing steken? We bespreken trends, ontwikkelingen en zorgen dat we gelijk goed van start kunnen gaan.
Ook bespreken we de insteek van de samenwerking: gaan wij enkel advies geven of nemen we ook werkzaamheden over?
Na het eerste gesprek analyseren we waar je website, webshop of webapplicatie om te zien waar we kunnen optimaliseren. Een audit leert ons waar jij staat.
We checken op:
Om zoveel mogelijk rendement te behalen gebruiken we voor de audit verschillende tools:
Uit de audit komen werkzaamheden naar boven drijven. Deze voeren we door in het projectmanagementsysteem Asana.
Zoekmachine optimalisatie is een proces voor de lange termijn. Het web veranderd, je concurrentie wordt steeds slimmer, alles is in beweging. Het blijft daarom vaak niet bij één audit. Samen met jou bespreken we de frequentie van de audits. Als we intens gaan samenwerken maken we een Slack channel aan om de communicatie nog meer te bevorderen.