menphoneu
menu

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven, een handig middel om klanten aan je te binden. Met een nieuwsbrief campagne verstuur je gemakkelijk mails naar een vaste groep mensen die zich voor de nieuwsbrief (of andere e-mails) heeft opgegeven. Wij kunnen deze nieuwsbrieven voor je ontwerpen en ontwikkelen, het enige wat jij hoeft te doen is zorgen voor de teksten!

Bij ons bestaat het opzetten van een nieuwsbrief campagne uit vier stappen:


1Materiaal verzamelen 
Als eerste stap hebben wij materiaal van jou nodig. Een e-mail moet persoonlijk zijn en moet jou als bedrijf uitstralen. Al het materiaal zoals foto's, logo's, teksten willen wij graag ontvangen.

2Ontwerp & Feedback

Als wij het materiaal binnen hebben gaan we ontwerpen. Uiteraard is er in deze fase ook ruimte voor feedback. Er is geen limiet aan feedbackrondes, pas als jij tevreden bent gaan we bouwen!

3Ontwikkelen & Testen
Als het ontwerp af is gaan we aan de slag met de ontwikkeling van de e-mail. Doordat veel mensen nog met verouderde mailprogramma's werken moeten de e-mails getest worden zodat iedereen de nieuwsbrief in goede orde ontvangt.

4Feedback & Launch
Als laatste stap wordt de nieuwsbrief gecheckt en is er ruimte voor de laatste feedback. Als alles tiptop in orde is kan de nieuwsbrief verstuurd worden. Wij versturen ze met behulp van het programma MailChimp, het meest gebruikte programma voor het versturen van mailings.

Bekijk hier enkele projecten van ons (klik om te vergroten)

Onze laatste 'e-mail marketing' artikelen

Ben je nog nieuw tot het versturen van e-mail campagnes (of wil je kennis blijven vergaren)? In de online wereld is de competitie moordend en is het een vereiste om steeds op de hoogte te blijven van de laatste trends en ontwikkelingen.

Het versturen van een e-mail of nieuwsbrief is nog niet zo gemakkelijk. Je hebt eindelijk je eerste nieuwsbrief ontworpen, ontwikkeld en daarna verstuurd. Alleen niemand opent hem? Wat nu? Alles draait om wat je wilt versturen en wanneer je dat doet. Timing is essentieel.