Tickets verkopen voor het congress doormiddel van een functionele website met mogelijkheden.

Projectleden

user

Steven Volders

final loraine

Loraine Birsak

user

Vidar Smits

user

Sven Westerlaken

Nieuw logo

Eigenschappen van het nieuwe logo zijn: modern & tijdloos, herkenbaarbaar en het is een goede match tussen de bedrijfs- identiteit en de filosofie van AquaConsoil.

ACS-logo.svg

Restyle van een gedateerde website.

AquaConsoil klopte medio 2020 bij ons aan voor een restyle van het logo en de website. Structureel werd er altijd een nieuwe website gebouwd voor een aankomend congress. "Dit kan anders en bovenal beter dachten wij!" Bekijk op deze page een complete restyle van de website. De basis van de nieuwe site moet steady zijn omdat AquaConsoil binnen bepaalde tijd de website wil omvormen naar een online platform.

 

Kernwaarden direct zichtbaar

Kernwoorden & uitgangspunten van het nieuwe logo zijn: Aarde, grond, element, duurzaamheid en waterbronnen.

Rebranding

De paarse kleur van het 'oude' logo is het enige wat nog is overgebleven van de stijl voor AquaConSoil. Organische elementen, ronde knoppen en brede fonts zijn gebruikt om de website een speels en eigentijds karakter te geven.

Door een pallet van frisse kleuren, het gebruik van golvende lijnen, subtiele schaduwen en gradients, heeft AquaConSoil een eigentijdse uitstraling gekregen. Om de identiteit extra herkenning te geven, is er ook een merkteken (de druppel) ontworpen,
die op verschillende manieren tot uiting kan worden gebracht.

Ticketsysteem met PDF export

Om deel te kunnen nemen aan het online congress hebben wij een ticketsysteem met 'kleine' webshop ontwikkeld. Via de bestelmodule kan de klant tickets kopen via iDeal of Creditcard. Aangehecht in de e-mail zit een automatisch gegenereerde PDF met de aankoopspecificaties. 

logo_kunst.svg
bbb-logo.svg
avdr-logo.svg
aqua-logo.svg
f-1-race-v2.svg
nli-logo.svg
outtv-logo.svg
utrecht-logo.svg
race-logo.svg