

Steven Volders
Loraine Birsak
Vidar Smits
Sven Westerlaken
Eigenschappen van het nieuwe logo zijn: modern & tijdloos, herkenbaarbaar en het is een goede match tussen de bedrijfs- identiteit en de filosofie van AquaConsoil.
AquaConsoil klopte medio 2020 bij ons aan voor een restyle van het logo en de website. Structureel werd er altijd een nieuwe website gebouwd voor een aankomend congress. "Dit kan anders en bovenal beter dachten wij!" Bekijk op deze page een complete restyle van de website. De basis van de nieuwe site moet steady zijn omdat AquaConsoil binnen bepaalde tijd de website wil omvormen naar een online platform.
Kernwoorden & uitgangspunten van het nieuwe logo zijn: Aarde, grond, element, duurzaamheid en waterbronnen.
De paarse kleur van het 'oude' logo is het enige wat nog is overgebleven van de stijl voor AquaConSoil. Organische elementen, ronde knoppen en brede fonts zijn gebruikt om de website een speels en eigentijds karakter te geven.
Door een pallet van frisse kleuren, het gebruik van golvende lijnen, subtiele schaduwen en gradients, heeft AquaConSoil een eigentijdse uitstraling gekregen. Om de identiteit extra herkenning te geven, is er ook een merkteken (de druppel) ontworpen,
die op verschillende manieren tot uiting kan worden gebracht.
Om deel te kunnen nemen aan het online congress hebben wij een ticketsysteem met 'kleine' webshop ontwikkeld. Via de bestelmodule kan de klant tickets kopen via iDeal of Creditcard. Aangehecht in de e-mail zit een automatisch gegenereerde PDF met de aankoopspecificaties.
Payment Service Provider