AquaConsoil
onderdeel van Deltares
Website
Projectleden
Vraag van de klant
Restyle van een 'zwaar' gedateerde website.
AquaConsoil klopte medio 2020 bij ons aan voor een restyle van het logo en de website. Structureel werd er altijd een nieuwe website gebouwd voor een aankomend congress. "Dit kan anders en bovenal beter dachten wij!" Bekijk op deze page een complete restyle van de website. De basis van de nieuwe site moet steady zijn omdat AquaConsoil binnen bepaalde tijd de website wil omvormen naar een online platform.
Logo
Kernwaarden direct zichtbaar
Eigenschappen van het nieuwe logo zijn: modern & tijdloos, herkenbaarbaar en het is een goede match tussen de bedrijfs- identiteit en de filosofie van AquaConsoil.
Branding
Rebranding
De paarse kleur van het 'oude' logo is het enige wat nog is overgebleven van de stijl voor AquaConSoil. Organische elementen, ronde knoppen en brede fonts zijn gebruikt om de website een speels en eigentijds karakter te geven.
Door een pallet van frisse kleuren, het gebruik van golvende lijnen, subtiele schaduwen en gradients, heeft AquaConSoil een eigentijdse uitstraling gekregen. Om de identiteit extra herkenning te geven, is er ook een merkteken (de druppel) ontworpen,
die op verschillende manieren tot uiting kan worden gebracht.

Webdesign



Visuele identiteit
Kernwoorden & uitgangspunten van het nieuwe logo zijn: Aarde, grond, element, duurzaamheid en waterbronnen.


Website
Ticketsysteem met PDF export
Om deel te kunnen nemen aan het online congress hebben wij een ticketsysteem met 'kleine' webshop ontwikkeld. Via de bestelmodule kan de klant tickets kopen via iDeal of Creditcard. Aangehecht in de e-mail zit een automatisch gegenereerde PDF met de aankoopspecificaties.
