

Steven Volders
Rheimer van Dijk
AVerest Capital kwam met de vraag voor een website compleet met een nieuwe huisstijl die past bij de visie van het bedrijf. Het logo is met zorg ontworpen en de stijl van dit logo is doorgetrokken naar de website. Met name de aanpak van het bedrijf moest goed in beeld komen zodat het de interesse zou wekken voor mogelijke investeerders.
Het logo van AVerest kent een lang proces van schetsen, feedback, nieuwe schetsen, totdat er uiteindelijk een beeldmerk ontstond dat naadloos aansloot bij de visie van het bedrijf. Twee ondernemers die de klappen van de zweep maar al te goed kennen. Het hoogste punt willen bereiken, streven naar perfectie maar wel met eventuele ups- en downs.
Het lijnenspel van het logo is doorgezet binnen de website. Er is gekozen voor een chique kleurencombinaties door zwart en wit te combineren met okergele/gouden tinten.
De website van AVerest Capital maakt gebruik van 'lazy loading' elementen. Naarmate je verder naar beneden scrollt verschijnen de secties rustig, maar met een kleine animatie in beeld. Voor de gebruikerservaring is dit fijn omdat niet alles direct getoond wordt.