Violet88 Bel direct 030 227 14 29phone icon

Chiropractie De Eem

Specialist in verscheidene aandoeningen en huilbaby's

Projectleden
Bas van Vliet
Patrick Verberkmoes
Steven Volders

Introductie van het project

Direct aan de hand van een klacht of een klachtenpatroon weten waar je aan toe bent. Dat was de insteek bij het maken van een nieuwe website voor Chiropractie de Eem. Het maken van een afspraak of snel contact met de praktijk was een van de speerpunten tijdens het gehele proces. 

Vraag van de klant

Huilbaby's en klachtgebieden

De praktijk in Staphorst heeft landelijke faam door de goede reputatie met onder andere 'huilbaby's'. Via diverse klachtgebieden is het voor de bezoeker van de website mogelijk om relatief snel jouw klacht en eventuele oorzaak van de klacht te achterhalen. Het sturen richting een contactmoment staat wederom hoog in het vaandel.

Huisstijl

Snel bij je doel

Als gebruiker van de website is het fijn als je snel bij de juiste klacht of oorzaak terecht kan komen. Deze site kent vele conversie mogelijkheden en het maken van afspraken. Alles staat in het teken van de patiĆ«nt die relatief snel van zijn of haar klacht af wil. Er is gekozen voor een degelijke uitstraling met zwart, wit, grijs en als conversie element oranje/gele knoppen. 

Webdesign

chiropractie screenshot 1
chiropractie screenshot 2
chiropractie screenshot 3

Iconische weergave klachten

Doormiddel van goede fotografie en de juiste iconen hebben we getracht het voor de bezoeker zo duidelijk mogelijk te maken.

desktop de eem

Website

Gebruikersgemak

De website is zo ingericht dat je als bezoeker snel patronen van een klacht kan ontdekken. Het CMS zit praktisch ook zo in elkaar. Het is eenvoudig om nieuwe klachten- en klachtgebieden toe te voegen en hier gelijk een plaatje en icoon bij te plaatsen.  

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Klachten & klachtengebieden

Wat betreft zoekmachine optimalisatie hebben we de teksten geoptimaliseerd, de techniek op orde gesteld en aan het domein gewerkt. Aangezien SEO een proces is voor de lange termijn adviseren we Chiropractie De Eem welke content ze moeten schrijven en waar online kansen liggen.

Zoekmachine adverteren (SEA)

Google Ads

De vorige partij wilde geen toegang verlenen tot het Google Ads account. We waren dus genoodzaakt om het hele account opnieuw te bouwen, het enige wat we konden inzien waren de zoekwoorden. Een nieuwe kans om alles te herstructureren. We hebben 2 campagnes neergezet, een brede en zeer gerichte. De zeer gerichte variant (met zoekwoorden zoals 'chiropractie amersfoort' of 'chiropractor in de buurt') loopt een heel stuk beter qua klandizie dan de brede variant. De brede gebruiken we om een groot publiek te bereiken en tevens nieuwe zoekwoorden te ontdekken voor de SEO strategie.

 

Conversie optimalisatie (CRO)

Contactmogelijkheden

Qua conversiemogelijkheden hebben we de drempels van het contact opnemen met de praktijk verlaagd. Zo is er een snel contact optie waar je enkel een telefoonnummer hoeft in te voeren, een chatfunctie voor al je vragen en heeft de 'maak een afspraak' button een prominente plek in beeld gekregen.

Bekijk ook deze projecten