• UX/UI Design

  • Webdevelopment

  • Zoho CRM

Background

Kunst.nl is het online serviceplatform van Business Art Service, waar zij sterk geloven in de kracht van kunst en cultuur, zowel op kantoor als thuis. Kunst specifiek op jou afgestemd, creëer je een inspirerende omgeving voor zowel jezelf als de mensen om je heen. Kunst stimuleert creativiteit, onderscheidt en weerspiegelt jouw identiteit.

Goals

Maandelijkse facturatie via SEPA automatische incasso

Administratief werk uit handen nemen

Kunstwissels aanvragen om nieuw werk thuis te ontvangen

Mijn-omgeving creëren voor het beheren van je favoriete kunst

Scope

Kunst.nl klopte medio 2021 bij ons aan met de vraag of wij een duurzaam platform konden ontwikkelen waar kunst van eigenaar kan wisselen. Het huidige CRM systeem waar de complete database gelokaliseerd is moet de 'backbone' van het bedrijf blijven. 

Voor het ophalen van de kunstwerken en het tonen van geselecteerde thema's moet er een koppeling gemaakt worden met Zoho CRM. Om de voorraad actueel te houden zal er een synchronisatie- moment zijn om dit te pushen richting de website. Zo blijft de voorraad actueel en kom je niet voor verrassingen te staan. Gekoppelde kunstwerken per kunstenaar moeten zoek- en filterbaar zijn via de collectie pagina. 

Kunst.nl heeft al een aantal betalende klanten, maar deze worden nog handmatig bijgehouden in een eigen verouderd systeem. Uitgangspunt voor dit project is het digitaliseren van de huidige flow van het aanmaken van een account, het kiezen van een type abonnement en een selectie maken van favoriete kunstwerken.

Weergave van mijn-account

Outcomes

Mijn-omgeving ontwikkeld voor het managen van je favoriete kunst

Dynamische collectie en kunstwerken doormiddel van een koppeling met ZOHO CRM

Handmatige acties en herhalende taken gedigitaliseerd en geautomatiseerd

Digitalisering van het gehele proces - van registratie tot en met levering

API koppelingen

image2vector 8

Gocardless

Online Payment Processing Solution

image2vector 2

Zoho

Bedrijfsprocessen beheren, verbinden en automatiseren.

Recap

Voorheen ging de registratie, facturatie en aangevraagde kunstwissels nog geheel handmatig. Alle data werd bijgehouden in een uitgebreid Excel-sheet. Qua digitalisering is er een flinke slag gemaakt. Het gehele proces voor het aanmaken van een account, van registratie voor een bepaald abonnement, naar het aanvragen van een kunstwissel is helemaal geautomatiseerd. Het Zoho CRM is gebleven en is van belang voor het tonen van de complete kunstcollectie. Om de 15 minuten synchroniseert ons systeem de complete database vanuit ZOHO CRM.

Ook moeite om de juiste mensen te vinden voor openstaande posities?

Als experts in digitalisering en automatisering, helpen we graag je bedrijfsprocessen te analyseren en te optimaliseren voor meer efficiëntie en werkgeluk. 

Office Desk 3 Violet88