De customer journey in kaart brengen
Horeca en recreatie bedrijven maken gebruik van meerdere systemen. Een website, een CRM, een reserveringssysteem, tafelplanning, et cetera. Al deze tools kunnen op zichzelf staan maar zouden eigenlijk geïntegreerd moeten zijn. Als alles op elkaar aansluit kun je de gehele customer journey tracken. Van oriënterende fase tot uiteindelijke klant en de fase daarna.
Vindbaarheid
Online vindbaar zijn is de basis voor succes in een digitale tijdperk. Je wilt op de radar komen van potentiële klanten die jou nog niet kennen. Dit kun je doen door adverteren, goede content te verspreiden en online aanwezig te zijn. Je bent echter niet de enige organisatie die dit wilt, ook jouw concurrenten willen dit. Wij begeleiden je in deze online reis om voor te lopen op andere organisaties. Door de juiste posities te bekleden zorg je voor een solide basis. Lees hier meer over online marketing.
Een goed geïntegreerd systeem
Je wilt een platform wat lekker werkt voor jouw organisatie en jouw eindklant. Het moet gemakkelijk zijn voor jouw organisatie om boekingen in te plannen, te beheren en online zichtbaar te zijn. Jouw klant moet een goed gevoel krijgen bij jouw zaak en letterlijk de zaak ingezogen worden. Alles draait om beleving en gebruiksgemak. Wij gebruiken een open source systeem (Silverstripe) waar wij al vele functies in gebouwd hebben. Lees hier meer over onze reserveringssystemen.
Automatisering
Hoe beter jouw zaak loopt hoe meer boekingen er te verwerken zijn. Dit is eigenlijk werk wat zonder enige moeite zou moeten gebeuren. Een boekingssysteem met automatische mails biedt een hoop verlichting. Vanaf nu gebruik je een overzichtelijk systeem wat wij gemakkelijk aan kunnen passen aan jouw wens. Je zult zien dat er door automatisering er veel efficiënter gewerkt kan worden.