

CHOICE for Youth and Sexuality kende een eigen unieke stijl op web gebied. Met de huidige middelen was het zaak om een nieuwe website neer te zetten. De focus lag met name op het kenbaar maken van hun werk, wereldwijde partners en het meedoen. De voorgaande website was een mengelmoes van allerlei stijlen en uitingen bij elkaar. Tijd voor vernieuwing!
Elementen zijn meegenomen vanuit de oude website, waardoor er toch nog enkele herkenningspunten aanwezig zijn. De uitgebreide beeldbank kwam goed van pas tijdens dit project. De schuine lijnen en rood/groene kleurencombinatie is vanuit de 'oude' website meegenomen.
De samenwerking met 'Youth do It' staat centraal in de website van CHOICE. De link met Youth do It als resource-hub is een belangrijke speler in de uitingen van CHOICE.
Choice for Youth maakt gebruik van Google Adgrants, een speciaal advertentieprogramma voor non profit organisaties. Google stelt 10.000 dollar per maand beschikbaar om organisaties hun online doelen te laten behalen. Voor Choice for Youth komt dit neer op extra naamsbekendheid genereren. Wij optimaliseren de campagne maandelijks en zorgen ervoor dat alle nieuwswaardige berichten meer aandacht krijgen.