Jan Jansma voorbeeld Teamleader

Door het koppelen van onze software aan Teamleader worden alle beschikbare klantreisgegevens, dus vanaf jullie eerste contact tot een uiteindelijke aankoop, verzameld. Hiermee kun je als organisatie gestructureerd onderdelen van de klantreis onderzoeken en uiteenzetten. Het is vervolgens aan jou waar je deze data voor gaat inzetten, een nóg effectievere marketingcampagne bijvoorbeeld?

Een van de grote voordelen van het koppelen van Teamleader aan het cursusadministratiesysteem is dat je tags kan toewijzen aan bepaalde eigenschappen van bedrijven of personen. Aan de hand van verzamelde informatie over je cursisten kun je specifiekere groepen maken uit het geheel van je cursisten- of bedrijvenbestand. Zo kun je heel gemakkelijk vinden wat of wie je zoekt.

Jan Jansma fictief teamleader contact v3

Je bent van plan een marketingcampagne te voeren voor een cursus over een nieuwe financiële wetgeving. Echter reikt je bedrijf verder dan alleen financiële cursussen. Dit zorgt ervoor dat niet iedereen in je cursistenbestand geinteresseerd zal zijn in je nieuwe cursus, en daarmee ongeschikt voor de marketingcampange. Je wilt nu dus juist degene die wél interesse hebben getoond in financiën een mailtje sturen met daarin een (gepersonaliseerde) aanbieding. Hier komen de tags in van pas. Door een tag te maken en toe te voegen aan cursisten die interesse getoond hebben in financiële wetgevingen, bijvoorbeeld door er ooit een cursus voor af te nemen, creëer je een overzicht van iedereen die je kan targeten voor je campagne. Door deze personen vervolgens te benaderen weet je zeker dat je aanbieding bij de juiste personen terecht komt!

Enthousiast geworden? Vraag nu een demo aan!